Cílová skupina
Noviny pro grafický průmysl jsou čtrnáctideník, určený odborné i laické veřejnosti v grafickém a polygrafickém průmyslu, dále společnostem, zabývající se výrobou polygrafických produktů a dodavatelé technologií a řešení. Noviny vhodným způsobem kombinují odborné informace s obecným zpravodajstvím z oboru a díky své periodicitě mohou nabídnout informace „na poslední chvíli“, čímž získávají zřetelnou výhodu vůči ostatním periodickým tiskovinám v oboru.
Obsah
Obsahová náplň je připravována tak, aby plně uspokojila co nejširší skupinu čtenářů. Stěžejními tématy náplně novin jsou informace o novinkách z polygrafického trhu, které zlepšují technologické postupy tiskových zakázek, jak z oblasti ofsetového tisku, tak i z oblasti digitálního produkčního tisku. Další podstatnou částí je testování software, především pro řízení zakázek, či pro kontrolu nastavených kvalitativních standardů v tiskovém provozu. Dalšími testovanými produkty jsou např. monitory pro DTP nebo měřicí přístroje pro kontrolu barevnosti. K obecnému zpravodajství patří zejména rozhovory, které mapují názory na aktuální trendy grafického průmyslu a články z oblasti teorie zpracování textu a obrazu. Ty slouží k obecnému vzdělávání „polygrafické“ veřejnosti. Menšími novinovými útvary jsou krátké zprávy a informace o personálních změnách ve firmách a samozřejmě i o připravovaných či uskutečněných výstavách, veletrzích a seminářích.
Součástí Novin pro grafický průmysl jsou tematické koncepty, které mapují dané téma a slouží k uvedení do dané odborné problematiky. Další specializovanou přílohou je Firemní (produktová) příloha, která vzniká na zakázku dodavatele technologie a která uceleným způsobem představuje společnost a její produkty.
Ukázková čísla ke stažení: | |
---|---|
Náklad
Noviny pro grafický průmysl vycházejí jako čtrnáctideník v nákladu 1 500 kusů a celý náklad je adresně rozesílán. Od ledna 2012 tiskneme celý náklad digitálně s možností umístění personalizovaného obsahu na zadané cílové skupiny adresátů.
Média plán
Harmonogram vydání NGP 2022 | |||
---|---|---|---|
Číslo | Datum vydání | Uzávěrka inzerce | Téma čísla |
1 | 20. 01. 2022 | 11. 01. 2022 | Archový ofsetový tisk |
2 | 03. 02. 2022 | 25. 01. 2022 | |
3 | 17. 02. 2022 | 08. 02. 2022 | Computer To Plate |
4 | 03. 03. 2022 | 22. 02. 2022 | MIS/ERP |
5 | 17. 03. 2022 | 08. 03. 2022 | |
6 | 31. 03. 2022 | 22. 03. 2022 | |
7 | 14. 04. 2022 | 05. 04. 2022 | |
8 | 28. 04. 2022 | 19. 04. 2022 | Dokončování (knižní vazby, automatizace, atd.) |
9 | 12. 05. 2022 | 03. 05. 2022 | |
10 | 26. 05. 2022 | 17. 05. 2022 | |
11 | 09. 06. 2022 | 31. 05. 2022 | |
12 | 23. 06. 2022 | 14. 06. 2022 | Automatizace |
13-14 | 25. 08. 2022 | 16. 08. 2022 | |
15 | 08. 09. 2022 | 30. 08. 2022 | |
16 | 22. 09. 2022 | 13. 09. 2022 | Obaly |
17 | 06. 10. 2022 | 27. 09. 2022 | |
18 | 20. 10. 2022 | 11. 10. 2022 | |
19 | 03. 11. 2022 | 25. 10 2022 | Etikety |
20 | 17. 11. 2022 | 08. 11. 2022 | |
21 | 01. 12. 2022 | 22. 11. 2022 | |
22 | 15. 12. 2022 | 06. 12. 2022 |
Kontaktní osoba:
Arnošt Nečas
tel: 222 714 580
e-mail: arnost.necas@grafie.cz
Noviny pro grafický průmysl
Čtrnáctideník, vydává GRAFIE CZ, s.r.o.
Redakce: Koněvova 2660/141, 130 00 Praha 3, telefon: 222 714 580, e-mail: info@novinygp.cz.
Vychází v nákladu 1 500 výtisků jako přímá adresná distribuce.
Tisk a distribuce: Česká pošta, s. p., Postservis České Budějovice.
MK ČR 8288, ISSN 1212-9925.
NGP na Facebooku!
Noviny pro grafický průmysl mají své stránky na Facebooku. Najdete zde aktuální online informace i prostor pro komunikaci s námi i mezi sebou.
NGP na FacebookuPředplatné NGP
Cena celoročního předplatného zasílaného v České republice (22 tištěných vydání) včetně tematických příloh je 990 Kč bez DPH.
Cena celoročního předplatného zasílaného na Slovensko (22 tištěných vydání) včetně tematických příloh je 150 EUR.
Objednat předplatnéNGP elektronicky
Elektronickou podobu Novin pro grafický průmysl můžete zakoupit na portálu alza media.
Elektronická verze