Obchodní modely – interní firemní workshopy
GRAFIE CZ již několik let organizuje interní firemní workshopy na téma Obchodní modely v moderní polygrafii. Úspěšné jsou periodické workshopy, které jsou vedeny formou aktivního řízeného dialogu s vedením polygrafické společnosti a dalšími zástupci obchodu a výroby. Diskutovány jsou nové možnosti polygrafických obchodních modelů v prostředí jejich společnosti a jejich zákazníků.
Zkušený moderátor a polygrafický profesionál, Martin Novotný, senior konzultant GRAFIE CZ, díky dlouholetým zkušenostem v polygrafickém oboru v rámci workshopů provádí analýzu stávajících obchodních modelů v dané společnosti, reviduje úspěšnost výrobního programu a poskytovaných služeb. Na základě provedené SWOT analýzy s účastníky workshopu navrhne několik variant nových obchodních modelů a pomocí mezinárodní metodiky CANVAS doporučí formou aktivního řízeného dialogu definici nových obchodních modelů.
Podle zkušeností z workshopů, organizovaných v posledních letech, doporučujeme minimálně tři workshopy v délce konání 3-4 hodiny v období dvou měsíců. Optimální počet je šest workshopů v období čtyř až pěti měsíců. Díky této frekvenci s časovým odstupem minimálně 14 dnů je dosaženo konkrétních výstupů s jasnou definicí, jak revidovat stávající nebo navrhnout nové obchodní modely s konkrétními mechanismy a parametry pro vyhodnocování jejich úspěšnosti.
Pokud se připravujete na rok 2023, doporučujeme pro vaši firmu takové pracovní setkání, které by mohlo být užitečné a posune některé dlouhodobě zaběhnuté mechanismy o něco dál a umožní se dívat na nové možnosti trochu jiným, nezávislým pohledem.
Pro bližší informace o firemních workshopech kontaktujte Martina Novotného na e-mail martin.novotny@grafie.cz.