Servisní smlouva – přednostní, vyhrazený a cenově zvýhodněný čas služeb pro zákazníka od GRAFIE CZ

Řešení Enfocus Switch je téměř nikdy nekončící dynamický proces úprav vytvořených již funkčních workflow anebo naopak tvorba nových workflow pro dosud netušené procesy s daty. Nové nápady, jak automatizovat tok dat ve firmě, neustále vyžadují proaktivní přístup jak ze strany zákazníka, tak i ze strany GRAFIE CZ, která tyto procesy umí převést do automatizované formy. V poslední době přibývá mnoho zákazníků, kteří si chtějí rezervovat čas našich inženýrů, a tak vznikají servisní smlouvy. Ty definují rozsah měsíčních prací v hodinách. Ty jsou jak rezervované pro zákazníka, tak jsou i samozřejmě cenově zvýhodněné, pokud je porovnáme s cenami za tzv. objednané ad hoc hodiny služeb. Nejčastější objem prací dohodnuté v servisní smlouvě je v rozsahu 5 až 10 hodin měsíčně. Chcete-li se podívat na návrh servisní smlouvy, kontaktujte projektového manažera GRAFIE CZ Pavla Maňase: pavel.manas@grafie.cz.
Výhody pro zákazníka
- užší vztah se zákazníkem
- vyhrazený čas pro zákazníka
- dohled nad správným fungováním systému
- rozvoj automatizace v procesech
Servisní smlouva se může vztahovat na služby GRAFIE CZ v oblasti produktů ENFOCUS Switch / PitStop Server / PitStop Pro, ale také produktů eProductivity Software PACE / Nubium.